Rendelet tervezetek:


Jelenleg nincs új rendelet tervezet.

 

Polgármesteri Hivatali szervezete és struktúrája

Hivatali szervezet és struktúra

 

Az önkormányzat egységes Hivatalának vezetője a jegyző.
A Hivatal a következő szervezeti önállósággal nem rendelkező elkülönült feladatvégzéssel foglalkozó dolgozói közösségekre (ügycsoportokra) tagozódik:
• Költségvetési és helyiadó ügycsoport:
(Főbb feladatai: a költségvetési koncepció, költségvetés és költségvetési beszámoló készítése, bevételek beszedése, kötelezettségvállalások pénzügyi teljesítése, főkönyvi és analitikus könyvelés, házi pénztár kezelés, segélyfolyósítás, vagyon nyilvántartás, leltározás, személyügyi ügyintézés, helyi adóval kapcsolatos feladatok.)
• Igazgatási és szervezési ügycsoport:
(Főbb feladatai: a hatósági (önkormányzati hatósági), anyakönyvi, hagyatéki, népesség-nyilvántartási, gyermekvédelmi, szociális ügyintézés, működési engedélyek, titkársági, iktatási, leírási, ügyiratkezelési, irattározási, postázási, kézbesítési, településüzemeltetési feladatok)
Az ügycsoportoknak külön intézményesített vezetője nincs.

 

Szobasz.
 Megnevezés
 Tel.
mellék
 Főbb ügycsoportok
1
Polgármester
Pénzváltó István
113
Irányítja a Polgármesteri Hivatalt
Fejlesztési ügyek
2
 Jegyző

Zayzon Jenőné

117
Polgármesteri Hivatal vezetője
Intézmények ügyei
Önkormányzati és hatósági ügyek felügyelete
3
Ügykezelő
Mészáros Istvánné
111
Beadványok átvétele, iktatás, irattározás
4
Adóügyek
Hajagos Gergelyné
114
Gépjárműadó, iparűzési adó, kommunális adó, építmény adó, idegen tartozások, adó- és értékbizonyítvány
5
Kistárgyaló
Önkormányzati Bizottságok üléshelye
   
6
Tanácskozó terem (díszterem)
   
7
Költségvetési ügyek
Kocsor Gáborné
Konfárné Czibulya Erzsébet
Varga Józsefné
120
Költségvetési koncepció, költségvetés és költségvetési beszámoló készítése, bevételek beszedése, kötelezettségvállalások pénzügyi teljesítése, főkönyvi és analitikus könyvelés, településüzemeltetés, fenntartás, működtetés, beruházás, házi pénztár kezelés, segélyfolyósítás, vagyonhasznosítás és  vagyon nyilvántartás, leltározás, humán ügyintézés
9
Igazgatási ügyek
Szakácsné Marsa Edina
Pádárné Varga Mária
118
Birtokvédelmi ügyek, működési engedélyek, fakivágás, hagyatéki ügyek, aktív korúak ellátása, önkormányzati segélyezés, köztemetés, lakásfenntartási támogatás, közgyógyellátás, rendszeres gyermekvédelmi kedvezmény, talált tárgyak, lakcímbejelentés, anyakönyvi ügyek, házasságkötés bejelentése
10
Gyulai László (FVM hivatal munkatársa falugazdász)
Hetente kedd 8-12
Mobil: 20/448 1475
118
Földalapú támogatások, őstermelői ügyintézés

 

 

Nyárlőrinc Község
Polgármesteri hivatal szervezeti struktúrája
 

 

 

Ma 2017.11.20.
Jolán napja van.

Látogatóink száma:

2012.05.14. óta:

385 756

Jelenleg on-line: 83

Keresés a honlapon:

Közadatkereső:

Helyi vállalkozók:

© 2010 Nyárlőrinc
Község Önkormányzata